Nytt år, nya möjligheter sägs det!

Märkte nu att det var ett bra tag sedan jag skrev något här! Jag har verkligen inte tid helt enkelt! Jag jobbar, sover, jobbar igen, sover! Det är knappt att man hinner äta eller ha någon fritid längre! Men jag gillar det, för jag ser möjligheterna. Jobbar oftast från kl 15 - mellan 00-02 beroende på hur mycket folk det är. Jag tycker det är jätte kul och man träffar många nya människor och ingen är den andra lik vilket betyder att man måste utforka lite. Vissa gäster vill att man ska vara jätte på, över social och flörtig medans de andra vill vara ifred och inte alls vill ha lika mycket service! Huvudsaken är att jag trivs jättebra och jag gillar vårt "team" som jobbar Vi är tre servitriser och två kockar som funkar bra tillsammans!
Idag är jag ledig, första dagen denna vecka! Väldigt skönt måste jag säga att kunna sova hur länge som helst och bli helt utvilad! Nu ser jag fram emot nästa vecka då vi öppnar upp resturangen för allmänheten igen! Vi har nämligen haft ett stort sällkskap som bokat hela hotellet sedan den 25e december, nämligen JVM damer! Så 10 olika landslag har varit och bott hos oss!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback