Bloggtorka!!!

Ojojojoj..... Bloggtorka lyser verkligen med sin närvaro! Jag har helt enkelt inte tid att uppdatera, har så mycket annat i min vardag som tar upp min dagar!

Just nu har jag varit ledig måndag och tisdag efter tretton arbetsdagar i sträck, vilket jag inte alls klagar över eftersom jag stormtrivs verkligen! Imorgon drar jobbandet igång igen. Nästa så att jag känner att jag redan nu längtar efter att jobba! Är det något fel med mig??

För den som inte vet jobbar jag i Bistro / Bar på ett hotell! Det är super kul! Dock har VD:n sagt att han tycker jag borde gå en bartender utbildning. Då han tycker jag ska vara med säker på till vilka man ej bör servera mer alkohol till och att våga säga "nej nu är det bra". Det handlar ju om min framtid också, serverar jag till fel person eller minderårig eller till en person som köper ut till en minderårig så kan jag få upp till 6 månaders fängelse plus bli av med mitt jobb vilket jag inte alls vill. :)


Idag har jag bara haft en sväng förbi Kista för att reklamera en utav mina arbetsskjortor och just nu sitter jag och väntar på att min mamma ska träna klart så vi kan göra middag! Känner mig så trött att jag vill somna nu, men eftersom jag börjar 16.30 imorgon och slutar 24 så antar jag att jag måste hålla mig uppe ett tag till för att orka morgon dagen!


Ha det gott, så hörs vi när vi hörs!


Eriiza

Alla verkar ha någon sorts bloggtorka just nu..

Kanske är människors liv tragiskt tråkiga under kyla och vinter ?

2011-02-09 | 18:40:02 | http://eriiza.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback