Man kan om man vill.

Med lite envishet, beslutsamhet och självförtroende kan man komma hur långt som helst här i världen.Åtminstone är det så enligt mitt perspektiv på att lyckas, hoppas och ha kraften att göra sitt bästa. Jag är dålig på att leva efter vad jag borde göra, snarare för att jag ofta är alldeles för snäll mot mig själv. Men ibland måste man också ta sig i kragen och tvinga sig själv att göra det man vet att man behöver göra innerst inne. Allt handlar om mod, vilja och styrkan att ta sig framåt. Tänker man inte ge allt, varför då försöka överhuvudtaget?
Det är dags att ta tag i det här nu. Göra det som jag borde och som kommer kännas bäst när det väl är färdigt. Jag ska göra det för mig själv, för min självkänsla och för mitt beteende gentemot andra människors skull. Jag ska göra det för att jag bestämt mig, för att jag ska följa mitt hjärta och den instinkt jag känner passar sig för mig. Jag vill inte stå där som en förlorare när mina dagar är räknade. Jag vill vara en vinnare och känna att jag gav 100 % i allt jag gjorde.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback