Om man ändå kunde..... Nä juste hon är där!

Är alla människor helt invalida eller! Är det ingen som fattar, vad är det för fel på er! Det är inte okej att hänga ut någon på internet MEN det är helt okej att sno någons familj. Lite skrattretande, jag förstår inte, blir helt stum! Det här har gått för långt till och med jag förstår det!

Varför i hela världen skulle jag ljuga? Jag skulle bara såra mig själv ännu mera om jag ljög om allt jag säger, gör och skrver! Det ända jag vill är att få ett slut på det här och ha tillbaka min familj. När ska någon reagera att jag bara sovit tre nätter i huset när jag under hela sommaren skrytit om att jag ska bo där tills jag flyttar hemifrån?

Jag känner mig så utlämnad och ensam. Jag får inte öppna min mun, jag ser långsamt på när allt bara försvinner från mig pga Hon! Ingen, absolut INGEN fattar hur jag känner och hur det här är!

Kan lika gärna stanna i Enköping efter sjukhuset i veckan. För det är ändå ingen som bryr sig eller som undrar vart jag är!

Tänker jag inte på det här under dagarna, så kommer det upp i mina drömmar under nätterna! Jag får rysningar bara jag tänker på hur äckligt allt är. Jag är så less du förtjänar inte mina tårar!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback