Klara upp gårdagen.

Eftersom min passion är skrivandet, speciellt när det gäller att skriva ner mina egna känslor, tankar, funderingar, åsikter om allt som händer och sker i mitt liv samt saker som berör mig på både positiva som negativa saker men som också i vissa fall kan vara väldigt röriga för personer som inte känner mig eller förstår hur jag menar. Det jag vill komma fram till är det trots allt är mina texter/känslor och jag vill inte att ni gör något annat än läser dem, alternatvit tar in och funderar för att slutligen fråga mig om det är oklarigheter.

 

Det jag skrev igår rörde till det för många personer. Men det brukar bli på detta vis när mycket svävar i mitt huvud. Texten igår handlade om fyra olika personer som hamnade i en och samma text för att klar göra det litegranna.



Tack på förhand!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback