Det är inte lätt alla dagar i veckan.

- Hur ska man kunna hålla igång något där kommunikationen verkligen spricker?
- Hur ska jag kunna hitta något motsvarande, jag kommer aldrig att lyckas med det?
- Hur ska jag veta om jag är välkommen eller inte när du inte ens kan lufta på luren, ett samtal?


Känslorna måste bort, och det är nu, nu, NU!

Mikaela

sv: Haha ah okej :D

2010-09-08 | 13:59:16 | http://youngandpregnant.blogg.se/
Sandra

Ja det är inte lätt att veta hur man ska hantera vissa personer som beter sig konstigt. Fick ett sms idag från en jag sa upp kontakten med för 3 veckor sen av många anledningar, mest hans fel. Betedde sig kyligt och konstigt mot mig, och höll med om att det var bäst att vi inte var vänner. Idag skrev han att han "saknade mig", och jag har fortfarande inte svarat på det. Vissa ska man bara inte lägga energi på helt enkelt, man blir bara nedstämd och förvirrad.

2010-09-08 | 14:09:30 | http://rockgrodan.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback