Ångest......

Har jag haft de senaste dygnet för denna dag. Jag trodde det skulle kännas helt okej att komma "hem" igen. Att allt skulle kännas helt okej, vilket det också gjorde tills jag klev fram till brevlådan och fick en oerhört konstig syn. Två stora pappersförpackningar med ritningar, inredning, olika tak och allt vad det nu hör till när man ska bygga hus! Jag förstår inte, och inte blev det bättre när jag klev in där låg det minst lika mycket om att bygga hus! Jag blir så frustrerad. Jag orkar inte mer, varför kan han inte bara hålla sig till de han sagt? Jag tappar verkligen livsglädjen totalt för jag är helt slutkörd och jag hade helt andra förhoppningar om denna dag. Men som alltid blir det krasch!

Hur länge ska jag orka, när ska jag börja aggera på riktigt? För nu känns det verkligen som att hon tagit min familj. För ingen av dem bryr sig om mig längre! Ingen förstår hur jag mår och hur jag känner om allt det här! Jag känner mig så oönskad som de försöker stöta bort för att deras "nya" familj ska funka! Jag hatar det här, JAG HATAR ATT FÖLLA MER TÅRAR FÖR DEM. Flytta på dig och ge mig min familj tillbaka innan jag gör något dumt.

Jag saknar de gamla tiderna, då allt var bra! Då jag var accepterad, tills hon kom in i bilden! faaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!



Anonym

vad ska man göra heffa du måste nog be någon om hjälp, det finns hjälp att få det vet du. någon gång måste han lyssna på dig

2010-10-07 | 15:59:33 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback