Välkommen åter.


Jag vill vara stark nu. Visa att jag inte bryr mig om ditt just nu ganska barnsliga agerande eller vad du gör när inte jag är där. Jag vill skriva något särskilt som får dig att tänka efter, som får dig att ha den där gnagande ångesten på dina axlar tills du faktiskt hör av dig och bekräftar att allt är okej.

Jag vill göra något stort. Visa upp vad du kunde skött bättre och förklara vad jag inte tycker om, men allt vore så mycket lättare om jag kunde urskilja det. Jag vill visa för dig, få dig att förstå.. Även om allt vore så mycket lättare med bara lite sunt förnuft från din sida. Jag vet ingenting just nu, mer än att jag inte vill ha det som det är. Jag är inte typen som ger upp men är det såhär det ska vara tänker jag inte stå kvar likadant längre. Jag ger upp nu, inofficiellt. För min egen skull tills allt blir bättre. Jag tror faktiskt att jag mår bäst av det nu. Tills du visar samma iver, glöd och entusiasm igen. Om det någonsin händer igen.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback