en månad till jul =))) vet inte riktigt hur jag känner över det ännu!

Vilket ruskväder det är ute! Man måste hålla i lillungen för han var nära på att blåsa iväg igår kväll. Idag har jag bara tagit det lugnt samt försökt få tag i chefen som tydligen har fel nummer till mig. Nu får vi se när hon hör av sig!

Har idag även startat krig eller fred! Vilket av de vet jag inte ännu eftersom jag inte har fått något reaktion ännu. Jag har nämligen sänt iväg ett mejl till en person som vänt upp och ner på mitt liv, förstört min kontakt till familjen och bara allmänt varit ett stort problem! Jag hoppas hon får en tankeställare nu eftersom jag skrivit ner allt nu exakt som det varit om hur jag tänker, känner och blivit utsatt för.

Nu blir det matlagning åt småttingarna.

ha en fortsatt bra torsdag.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback