Skogstokig.....

Jag måste bara skriva ner en händelse som gör mig fullständigt galen. Jag förstår verkligen inte hur människor tänker OM det överhuvudtaget tänker något!??! Så här var det iallafall...

 

Tog bort på Facebook att jag hade ett förhållande (skrivs mer om i ett annat inlägg och dag) men iallafall jag ljuger inte men inom loppen om två timmar fick jag fyra Jävla sms. De lydde så här de sista minns jag inte riktigt för det var väldigt otrevligt men det andra tre var:

 

1. Hej tänkte vi kunde ta upp vänskapen och se vad som händer. Sugen?

2. Vill du träffa mig igen?

3. Myssugen?

 

Vilka tror ni att ni är? Tar ni mig som ett jävla pipphål eller!!!!!!!!!!!!!? Eftersom att alla dessa personerna är vän med mig på Facebook så kopplade jag direkt att det sätt min ändrade relationsstatus och detta gör mig riktigt ledsen för det betyder att jag bara duger på deras villkor. Dessa "vänner" har jag nu efter många om och men insett att de inte är mycket att hänga i granen! Ni kan fara och flyga.

 

Men dessa impotenta/inkompetenta människor blev mötte med en feeeeeeet ignorans. Jag vill inte ha med såna människor att göra, ni äcklar mig. Försvinn och hör aldrig av er igen!!!!!! Ni varken har eller kommer någonsin ha ett värde hos mig.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback