7 månader idag. 2010-03-01

7 månader idag

 

Jag kommer ihåg redan från början när jag kunde titta på honom och känna någon slags känsla jag aldrig känt förut i mitt liv, denna känsla var speciell minns jag. En spontan känsla av oskyldig kärlek.

 

♥ Varje månad den första skriver jag samma sak nämligen mina känslor för personen jag verkligen tycker om. För varje månad som går, blir jag bara mer och mer säker på att den här personen alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta, pga att vi gått igenom riktigt mycket under vår resa och jag tycker vi har vuxit väldigt mycket inom vårt förhållande om man kollar tillbaks.

 

♥ Varje morgon när jag vaknar och kikar på telefonen har jag ett sms från honom även fast det står liknande varje gång så väcks många känslor inom mig fram varje gång. Känslor som säger att jag är speciell och har tur som har en sån fin pojkvän. Vilket är ett bra tecken, tycker jag.

 

♥ Varje helg när jag vaknar känner jag mig som den lyckligaste på jorden, för det är med just honom jag känner tryggheten.

 

 

Han betyder oerhört mycket för mig. Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig en sekund utan honom, för han förgyller varje sekund av mitt liv! Hans leende smittar av sig, hans skratt och skämt kan jag leva länge på och lyser upp ett helt rum samt min tillvaro, och hans kärlek får mitt hjärta att bulta hårdare än en flera mils sprint i högt tempo. Så mycket som vi har åstadkommit tillsammans så hoppas jag på att inget hindrar vår väg tillsammans, vår liv som vi redan börjat önska. Jag hoppas vi kommer att kör på en enkelriktad väg med några få kurvor framför oss, med bara glädje, skratt och kärlek. Alltid. Jag älskar dig och du är viktig i mitt liv ♥

 

 

 

Det här är bara början på en livslång historia det är jag säker på för just nu känns det som att låga mellan oss aldrig kommer kunna släckas, ingen kommer någonsin finna kraften att förstöra vår kärlek!

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback