11 månader idag. 2010-07-01

Tack för våra 11 månader/334 dagar vi haft tillsammans
och fler kommer det bli. ♥

Du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje kväll. Du är min och jag är din. Du är det viktiga för mig, min inre kraft, den bästa killen jag kan tänka mig är DU! Min kärlek för dig är obeskrivlig och du betyder mycket för mig och den speciella platsen i mitt hjärta kommer alltid finnas för dig. Känslan att få tillbringa dagar med dig är en stor lycka och trygghet.

Jag ber om ursäkt för allt gammalt "gnagg" som varit mellan oss, men jag lovar att i mitt hjärta står det massor utav lågor i brand och det är lågorna som brinner för det du ger mig och för det vi har tillsammans. Jag tror på dig, jag tror på oss! Du för mig lycklig.

 

Du är det bästa, det mest specialla och underbaraste jag har.

Jag älskar dig

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback