IKEA - till för lovemaking.... Eller?

Igår var jag på IKEA. (Det var jag i och för sig härom dagen också.) När vi strövade runt bland alla hyllor, lampskärmar, soffor, sängar, potatisskalare och snoriga trotsungar kunde jag inte låta bli att också lägga märke till vilket gulligullande som försigick mellan kunderna. Pussande, kramande, gosande och ja, ni förstår nog. Mor- och farföräldrar som tillsammans med en stolt pappa klappade den gravida mammans mage. And-so-on.

Hade jag inte varit så förvirrad som jag är nu tror jag nästan att jag faktiskt kunnat erkänna att jag var lite avundsjuk. Men bara pyttelite isåfall. För egentligen vill väl inte jag gå där och klappa på en mage som får mig väga alldeles för mycket, eller kanske bråka om jag och min blivande man ska ha blå eller rosa kaffeservis. Nä, det får nog faktiskt vänta lite ändå. Jag klarar mig rätt bra som det är.


Madde

De är rätt mysigt med gravid magar :)

2010-10-31 | 21:45:42 | http://www.saramadeleine.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback