Dagen jag aldrig trodde skulle komma.

Nu sitter jag här! Vilket jag absolut inte trodde för cirka sex månder sen. Fyra kartonger, en mindre låta och en påse fylld med mina saker som ska bort. Bort härifrån och ner till ett annat ställe då det inte fungerar längre. Allt har splittrats upp på grund av en person. Jag förstår inte hur en människa kan ändra på så otroligt mycket! Jag är helt stum och mina fingrar skakar fortfarande efter gårdagens chock! Jag kan knappt tro att det är sant.

Om 50 minuter får jag hjälp med att frakta bort mina saker och efter det kommer jag aldrig komma hit igen.



Mie

Men vad händer tjejen?

Verkar inte funka någe bra just nu.

Hoppas att det blir bättre nu när du tydligen byter bopåle. Tänker ofta på dig.

Du vet var du når mig om du någon gång skulle behöva eller känner för det.

Kram

2010-10-28 | 18:09:07 | http://floorballkeeper.blogspot.com
Madde

JObbigt :(

2010-10-30 | 22:25:04 | http://www.saramadeleine.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback