Blir så frustrerad.

"Love has to wait", så är det nog. Frågan är bara hur länge man ska prövas, såras och plågas av kärlekens alla dåliga sidor, innan man faktiskt får ta del av den där känslan när det äntligen blir något av det..  Den erfarenhet av kärlek som jag har är inget vidare. Misslyckade kärleksaffärer som i slutändan bara lett till misär och allmänt hjärtekross. Men det är dagar då mörkret tilsammans med kylan kryper på och då man tvingas spendera denne alldeles ensam man förstår vilken påtaglig skillnad det hade varit med ytterligare en till närvarande i rummet.

Äsch.. glöm det. Jag är bara gnällig idag eller?


nayomi

näh.. en hel del har hänt mig också på sistone och känner nog att jag får nog klara mig sj ett tag till.. ljuva frihet ;P

2010-11-10 | 21:11:51 | http://nayomi.blogg.se/
Bimbo Boy

Väldigt fint skrivet. Love hurts. <3

2010-11-10 | 21:28:49 | http://bimboboy.com/blogg
P

nej du är inte gnällig :( jag ställer gärna upp för dig.. de vet du

2010-11-10 | 22:11:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback