Min kärlek för dig. 2010-05-04

 

Du är min ögonsten och mitt livs diamant.

Att få ha dig vid min sida dag och natt är det bästa. Att få känna dina läppar emot mina är som att drömma. Att få känna dina armar runt mig är som att flyga. Att du är min och ingen annans är så underbart. Att få känna den kärlek som du ger mig är ett under. Att få dela mitt liv tillsammans med dig är bland det bästa jag varit med om.

 

Det är dig jag lever för. Det är dig mitt hjärta slår för. Det är dig mitt hjärta alltid kommer tillhöra. Det år våra starka känslor som får mig att känna lycka varje dag. Det är saknaden efter dig som får mig att känna den starka kärleken och det starkaste känslorna. Det är dig jag stolt alltid försvarar.

 

Din trygghet är något jag inte känt på länge. Med dig känner jag mig trygg och älskad. Det är dig jag vill leva mitt liv med och ingen annan. Du är och förblir min viktiga och betydellsefulla del.

 

Jag älskar dig och kommer leva länge på vår kärlek till varandra. ♥

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback