Säng dags för mig nu.

Pizzan smakade otroligt bra. Vi fick nämligen special pizza med färska tomater och vitlöksås, kan verkligen rekommendera den var jätte smarrig, sedan fick vi komma hem till ägaren och se hur han bodde. Man kunde inte tro att detta var en lägenhet där en kille bodde, lite imponerad blev jag allt. Tummen upp för min mamma, helt klart godkänt!

Senare under kvällen bestämde jag mig för att inte sitta själv och bjöd över en vän. Trevligt och mysigt med allt prat samt skratt. Mindre skönt var det att gå genom hela Bålsta för att komma hem igen med min träningsvärk i hela ryggen och baklår, men på något sätt känns det ändå skönt efteråt men det kanske är för att massagen jag fick som lugnade musklerna? Vem vet......!!

Imorgon bär det av på nya äventyr, ska nämligen iallafall kolla på styrketräning, får se hur det går och om min rygg orkar med det just imorgon. Sedan på kvällen kommer min lillasyster... För dagen därpå börjar hon sin första dag i skolan här i Bålsta och jag är den ända som får följa med henne henne dit. Men första inskolnings dagen är endast mellan 10-11 så tänkte lura med lill ungen till Barkarby eller Kista, behöver nänmligen klippa litegranna i håret. Får se vad hon säger, man kan alltid locka med något....





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback