Nu har jag kommit till den där gränsen...

...att jag verkligen har fått nog. Jag orkar verkligen inte längre befinna mig i huset med "familjen" något mer. Jag känner mig otroligt utstött och inte delaktig överhuvudtaget. Jag kan bara tala om att det är "hon" som förstör och gör att vår familj splittras! Vet inte vad jag ska göra eller säga, men jag måste väll någon gång få lätta på mitt hjärta? Jag vet bara att jag inte längre tänker ta hänsyn till någon längre. Jag skiter fulltsändigt i om jag förstör deras förhållande, för min familj eller något överhuvudtaget. För vem bryr sig om att det är pga "hon" som jag verkligen bryts ihop totalt eller att jag snart går under jorden!? Inte en jävel kommer kunna ta ansvar för det! Jag kommer bara få höra att jag springer runt och gråter en skvätt bland alla människor för att få medlidande och gör att det börjar ta avstånd från min pappa pga att jag sprider lögner! Jag förstår inte att han själv kan se hur han beter sig. Utan allt skylls på mig!!!!

Just nu går det två herrar där hemma hos mig och tror att det är något, det springer runt och viskar/pratar i låg ton, som planerar hur det ska göra om hemmet utan mig. Jag fick inte ens veta att ena herren skulle jobba natt natten som var, vilket gjorde att jag blev jätte chockad när han satt där vid köksbordet och var spydig mot mig när jag vaknade upp imorse. Jag råkade dessutom höra det prata om att det skulle packa ihop vagnen från campingen och jag vet att det gör de endast för att jag inte ska kunna ha en "frizon" någonstans.

Något måste vara otroligt fel eftersom han vägrar vara vän med sin dotter. Han skulle acceptera mig som vän om vi skrev på ett kontrakt. Helt jäkla sjukt

Därför har jag nu gått från huset i en timme med stora blåsor på mina fötter, som dessutom blivit dubbelt så stora och många många flera. Sveda och värk samt storgråtandes förbi alla glada barn, alla lyckliga människor och pensionärer



Mie

Shit gumman!!

Det verkar som att du har landat i en totalt schizofren värld med en hel hope "mindre begävade" varelser!

Bäst att du tar och flirtar in dig hemma hos mormor så du kan få lite lugn och ro att ordna upp ditt liv.

Vad gäller husvagnen så skit i den....jag har något minne av att du hatar campingen ändå så det kan inte betyda så mycket för dig egentligen.

Vad gäller bilder så ska man låta dem vara för om man tar bort dem så suddar man nte bara personen på bilden utan dagar av ditt och din familj egna liv.

MAn kan låtsas att man inte har ett ansvar men det kommer alltid och biter en i ljumsken förr eller senare. Så som du behandlar andra så kommer du själv att bli bemött....det gäller även dina föräldrar och andra inblandade, glöm inte det.

KRAM

2010-08-31 | 16:26:41 | http://floorballkeeper.blogspot.com
Erika

Usch, det lät inte kul :/

2010-08-31 | 19:29:43 | http://errriiikkkaaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback