Nu får det vara nog och slut diskuterat!

Jag förstår inte hur människor tänker, om det tänker överhuvudtaget vilket jag börjar tvivla på väldigt starkt! Jag har ofta fått höra nu den senaste tiden om saker som rör bilder, bilder som jag har på min facebook, på min dator osv. Vem i hela världen ska bry sig om vilka bilder jag har. Det är väll ändå mitt bekymmer vad jag har för bilder, vilka bilder jag väljer att inte ta bort osv. Jag tänker inte ta bort bilder på "han" bara för att människor säger det som inte ens är delaktiga i själva bilden bara för de inte gillar personen i frågan. Jag tänker ha de kvar för jag kan stå för vad jag gjort i mitt liv, vilka människor jag delat mitt liv och upplevelser tillsammans med.

Är det rätt att bara ta bort flera månader av bilder? Jag tycker inte man ska behöva det. Jag orkar inte försvara mig längre med det här.  Har jag väl beslutat mig för något så är det så. Förstår bara inte varför man inte bara accepterar det jag gjort och personer som fastnat på mina bilder i.

De personer som verkligen inte kan acceptera de att jag delat mitt liv med vissa personer eller vad jag gjort överhuvudtaget, kan fara så långt det bara går =)))

För att inte tala om vilket rama skrik det blir bara för jag la upp en profilbild på mig och mina föräldrar! Den bilden var tvungen att tas bort direkt för tänk om nya "flickvännen" skulle se den. Men fy helvete ta dig vad arg jag blev. Jag skiter väll fullständigt i hon. Vad än man går in i för olika slags relationer tycker jag att man borde respektera de familjer som finns även om det är splittrade eller inte. Varför ska det vara så orättvist? Jag kan dessutom inget göra.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback