Jag vill, jag kan och jag kommer göra det! Bara en tidsfråga handlar det om nu!

Vadå mitt beteende? Vem ska tala mig till rätta i mitt beteende? Jag förstår inte, vilket beteende överhuvudtaget? Om det är någon som behöver hjälp med sitt beteende så är det verkligen DU, professionel hjälp. Jag börjar fundera på om du lider av någon psykiskskada eftersom det är du som har ett beteende som inte är okej, det är du som inte för med sanningen, det är du som lever i din egna lilla bubbla och allt kretsar kring "hon", det är du som sårar människor med ditt sjukliga sätt att hålla på.

När ska du förstå vad du håller på att göra, när ska du inse att det inte är MITT FEL, jag har inget med dina handlingar att göra, det är du själv som gjort att du hamnat i denna situation. Visst jag får väll acceptera att jag är ett problem i ditt/ert lilla "bubbelliv" tillsammans men jag vägrar vara något "skylla på offer".

Är världen så blind att de inte ser de personer som far illa ut av det här, är det svårt att förstå när jag verkligen ignorerar, är det verkligen svårt att förstå att jag aldrig är hemma, är det svårt att förstå att jag vägrar vara med dem. Om jag hade blivit bemött på detta sätt hade jag förstått att något var fel, varför kan inte dessa människor se det? Eller är det möjligt att lögnerna bestiger mina ursäkter? Jag vet inte, men jag känner att jag måste göra något åt detta, ganska snart för det här håller inte. Jag skulle aldrig kunna stå ut med mig själv om jag splittrade en familj så här j*kla hårt och långsamt!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback