Finna svar?

Jag drömde om dig i natt igen. Den där perfekta drömmen som man inte vill drömma när verkligheten inte längre verkar ha en betydande roll. Den där fruktansvärda drömmen som innehåller allting man vill ha, och den där drömmen då allt man efterfrågat med ens försvinner när man slår upp sina ögonlock.
Den senaste tiden får jag inte längre tid till ro på nätterna. Jag försöker analysera allt som händer, varför min kropp vill utsätta mig för den här känslan och varför jag inte kan få slippa all tankar åtminstone på nätterna, men hur jag än söker finner jag inga logiska svar. Jag vaknar så ofta med ångest, främst för att du tar plats i mina drömmar men så sällan i min verklighet. Jag har inte längre lust eller ork att låta det vara så, och jag har inte längre lust att vänta för alltid. Hur hamnade vi här, och varför blev det som det blev när vi båda bad om något annat





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback