Sjukstuga? Nej det tror jag inte.

Vilken hemsk natt jag haft. Kunde verkligen inte somna, låg och vred samt vände på mig tills fem imorse. Gick då upp för att ta en tablett i hopp om att jag skulle kunna somna. Men jag kan tala om att denna tablett bara gjorde det värre då jag knappt fick ner den för min hals är oerhört tjock, halsmandlarna har svullnat upp, de kliar, de sticks, det är ett stort irriterandemoment helt enkelt hela min hals. När jag väl somnade runt sex imorse, då vaknade jag en gång i halvtimme och verkligen kipade efter andan. Jag gar alltså på något sätt slutat andas mitt upp i allt eller så var det bara på det viset att jag vaknade av min dröm där jag fick reda på att jag fick missfall!

Hur som helst, jag var tvungen till att besöka apoteket. Jag hade hoppas på att mitt besök här bara skule förgylla min dag, men så blev inte fallet! Jag gick mot utgången, jag var helt uppe i min telefon där jag fick ett sms av en killa vid namn Jesper som skrev att jag är den nya "Jennifer Anka" när jag såg HAN, den där snubben som jag verkligen vill ta och bara uttrycka mig till. Men jag vågade inte, han var så lång, så bred, att jag backade och kläckte bara ur mig ett "hej". Faaaan jag hade världens chans, men jag hade ingen som helst slut att braka ihop där mitt i gången i Bålsta cenrum. fan fan fan! Jag vill mer än något annat tala om för denna herra att jag verkligen inte gillar honom. Allt skit du säger om mig och sedan spelar så trevlig mot mig.

Efter detta vart de raka vägen till skolan och sedan dagiset. Öppnade dörren och såg att lillebrosan sprang runt med en tjej och han talade om att hans flicka hette Linnea. När vi kom hem satte han på radion de första han gjorde och sedan ställde han sig på köksbordet där han började headbanga till musiken! ajaj vilken unge, vart kommer allt ifrån.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback