Ärlighet vara längst.

Är det här tacken eller? Jag trodde så mycket mer om dig! Förstår inte hur du kan göra något sånt här. Säga massa saker till dina vänner som inte alls stämmer? Vad får du ut av det? Uppmärksamhet eller? Varför skulle jag inte tillåta dig ha ett privatliv, varför skulle jag varit otrogen och varför skulle alltid hålla koll på dig? Hmm jag känner inte igen något av det där. Inget av dessa ord har kommit från min mun. Jag skulle såra mig själv mer än dig om jag skulle ljuga eller vara otrogen! Just nu känns det som att de var det rätta att det tog slut för några veckor sen. Jag förstår inte riktigt vad du får ut att göra på det här viset.

Om det ska vara på det här viset, vem var de som inte tillät vem har ett privatliv, vem var det som höll koll på vem, vem var de som satt och listade ut lösenord till min data, facebook o.s.v, vem var de som höll koll på alla killar jag kände och som la till mig på facebook??? Vem var det??? JOOO DUUU!

Nog om detta! Känns som sagt bara rätta att det blev som de blev för några veckor sen. NU ska jag fixa iordning mig litegranna och sen fira min födelsedag igen. Hare gött





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback