Arbetsinterjuv.

Var jag på idag, ända borta vid Globen tog jag mig fram och tillbaka till. Det gick strålande för mig, nu sitter jag här med ett antställningsbevis och bara väntar på att börja jobba. Jag är numera på papper en tillgänglig resturang och krogbiträde och snart även extra som konferansvärdinna! Otroligt skönt är det, som jag har väntat på att något skulla lysa upp min tillvaro. Nu är det bara lite småfix med adressändring och liknande. Men det går fort. Jag är äntligen på rätt sida om banan just nu!

Fasiken denna vecka började riktigt bra trots allt, hoppas den förblir så här. Vilket jag inte tvivlar en sekund på! Nu är det snart för en utbjuden middag.

Ha det gott alla.


pellan

grattis gumman äntligen vänder det för dig kram :)

2010-11-02 | 20:35:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback