Snart hemfärd.

Snart är det dags att lämna detta sköna ÖLAND. Blandade känslor över det hela kan jag tala om, för jag har ingen som helst aning om vad som väntar där hemma. Om det ens finns något? antagligen en hel drös med falskhet, då ena sidan av min familj har gjort allt för att lappa ihop den "nya" familjen medans jag varit borta eftersom jag inte för fem över funkar ihop med denna nya dam då detta förhållande endast baserar på lögner. På den andra sidan är det mycket luddigt och osäkert. Men det ända jag vet är att jag den 16 augusti flyttar jag till hus i Bålsta  men det kommer nog inte bli långvarigt då jag är helt säker på att den "nya" familjen kommer vara där hela tiden. Men jag kan tala om att jag evigt tacksam för det sista jag vill se och vara på är den där jäkla campingen., ska bli skönt att komma därifrån och jag har ingen aning om jag ens kommer åka dit igen Det kommer såra ordentligt av att vara där, men jag har bestämt mig för att iallafall landa där och packa ihop alla mina saker........

Jag har fått många frågor om hur jag egentligen mår, men jag kan inte visa hur jag mår för jag har ingen som helst aning. Jag är helt tom, känns som att han tog mitt hjärta med sig. Vet inte hur, vad eller om jag ens ska uttrycka mig om detta för magen vill bara vända sig ut och in då. Alla mina tankar går till dig, det måste antagligen vara något fel på mig men vad ska man göra nära känslorna är så starka och minnerna så underbara???

Försöker föra över mina gamla inlägg men det verkar inte gå speciellt bra. Det kanske är lika bra det och börja om från noll..


Madde

Sv: Klart jag gör :-D . la till den här nu och tar bort den gamla :)

2010-07-30 | 14:14:35 | http://www.saramadeleine.se
Anonym

så :)

2010-08-05 | 09:56:52 | http://mysweetlifee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback