Saknad.. 2010-02-20

Känner just nu en jätte stor saknad för en person. Som ligger väldigt nära mitt hjärta, som jag verkligen tycker om tusen gånger om, som är ovärderlig, som jag älskar hur mycket som helst och som jag inser är bland det viktigare i mitt liv. Det gör ont i hjärtat att veta att jag inte har alla funktioner för att inte alltid finnas där, även fast jag mer än gärna vill det och jag kommer göra allt för att jag ska bli en bättre människa som kan ta emot mer än vad jag redan kan som kan tåla mer än vad jag redan kan och som bara kan finnas där på det sättet jag inte riktigt varit. Jag ska helt enkelt bli bättre på att se till dina tankar, känslor och allt som rörs sig omkring för att kunna stötta dig. Det är du värd av mig för du betyder oerhört mycket för mig.

 

Jag tror att man får ett mer balanserat förhållande om båda två möts halvägs istället för att den ena alltid ska gå hela vägen medans den andra inte alls gör detsamma. Ärlighet/tillit, kommunikation och humor tycker jag är viktig i ett förhållande.

 

!!!!!!!!!!!!För att det inte ska bli något missförstånd eller några konstigheter så både skriver jag det här och tänker göra det här för att JAG vill och inte för att någon sagt de eller liknande. Det är endast jag som funderat och kommit fram till detta och ingen annan. Ville bara klar göra detta pga att det antagligen skulle komma funderingar kring detta som t ex att någon tvingat mig eller liknande, men så är inte fallet!!!!!!!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback