Önskemål 2010-02-18

Nu blir det ett inlägg från en person som hade detta som önskemål. Personen som önskade och inlägget handlar om samma människa. Får se om ni kan lista ut svaret!

 

Jag träffade en person för cirka tio månader sen, eller jag såg honom snarare för första gången, men på håll endast! För cirka åtta månader sedan började vi prata med med varandra men det var mest pga att vi jobbade tillsammans. Den här personen har jag tyckt om och förstått att det är något speciellt med sedan första stund. Sedan första stund har vi alltid roligt tillsammans och skratt är det som alltid toppar dagordningen. Du räddade mig ur svackan som jag hamnat i, inombords skrek min själ medans utsidan strålande, detta är typsikt mig. Men du kom i rätt tid och fick mig att känna glädjen.

 

Min starka personlighet hittade tillbaka pga dig, jag började känna mig värdig och inte lika rädd för alla människor och allt som kunde såra igen. Även fast jag fortfarande nu håller på att ändra på mig till en bättre människa så tycker jag att du varit en viktig del eftersom du hittade mig i rätt stund. Jag anser att du har påverkat mitt liv på många olika bra sätt, precis du tycker att jag påverkat dig.

 

Jag kommer alltid tycka om dig, det är jag helt säker på för du har gjort oerhört mycket för mig och mitt liv som jag är jätte tacksam för. Du får mig att känna mig lycklig och trygg, det var länge sedan jag kände dessa känslor för något. Du behandlar mig som en värdig människa och tar mig inge för givet på något sätt.

 

Det jag gillar hos dig är att du alltid kan få mig att skratta vilket jag tycker är ett jätte plus och du är oerhört omtänksam, lyssnar på saker som kanske inte alltid är de lättaste att förstå och ta ställning till. Men du gör alltid så gott du kan. Men det absolut bästa är att vi kan ha en diskusion om minsta lilla sak, jag tycker det är viktigt med kommunikation.

 

Finns inga ord för hur mycket jag älskar dig och vårt förhållande. De allra flesta dagar känns allt himla perfekt medans vissa dagar svänger hejvilt, men även dessa tycker jag är betydelsefulla eftersom det är dagar man kan upptäcka sina brister och hitta viljan att åtgärda dessa på bästa möjliga sätt.

 

Du får mig att känna mig så otroligt trygg, i alla lägen.

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback