Ny bloggadress!

Nu har jag öppnat ytterligare en ny bloggadress. Dels för att jag inte alls hade någon som helst aning om hur man gör på blogspot och jag tycker det är lite roligare att pilla och fixa lite själv därför är nog denna bloggportal bättre för mig. Men jag bytte också för att jag gav min förra bloggadress till en person som skrev ut och delade den med alla och de som känner mig vet att jag vill ha min plats där jag skriver lite mer privat och inte med så stora yver av människor som läser, då det finns många människor som irriterar sig på mig. = Försöka stoppa irritaioner mot mig, kanske? Men jag tänkte även göra en ny uppstart av bloggandet. Håller för tillfället på att flytta över lite inlägg.

Nåväl. Idag skiner solen över Böda sand, och det var inte en dag försent tycker jag! Blir nog stranden idag om vädret fortsätter och om det blir lite varmare.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback