KÄRLEK. 2010-06-08

Älskling, Jag älskar dig, men de orden kanske inte räcker till?

Du är så fin, jag är så glad att jag har dig, jag är så glad att det är du och jag, jag är så glad för att vi hittade varandra, jag mår så bra när du mår bra och jag är lyckligast i världen varje gång vi ses.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är du & jag efter 10 månader och 1 vecka med kärlek, ilska, lycka, tjafs. Du är bland det bättre i mitt liv, du är det finaste, det snällaste, den omtänksammastre, du är helt underbar och jag älskar dig.

Jag vill alltid att det ska vara du och jag,. Även fast vi är sur och bara ställer till det för varandra ibland, så är du fortfarande den där viktiga delen i mitt liv som jag aldrig vill vara utan. Alla minnen med dig har jag sparat i mitt hjärta och de är starka och härliga minnen som jag alltid kommer ha inom mig och alltid kunna blicka bakpå, allt kul med dig, allt tråkigt med dig, allt dumt med dig, allt bra med dig, allt vi har gjort tillsammans, har jag också sparat i mitt hjärta för att kunna komma ihåg och förstå vad som gjorts fel och vad som gjorts rätt för att inte göra om samma misstag eller för att göra saker och ting bättre.

Allt är så bra med dig, allt är så underbart. fast vi inte har samma vänner, tycker om samma mat, samma dricka, eller har samma stil, tycker inte om samma saker, tycker inte om olika saker, och allt annat vi inte tycker och tänker samma sak om, så vill jag att du ska veta att jag tycker om dig oavsett. Man kan alltid finna sig inom de den andra tycker om och känner och vill göra.

Jag älskar allt med dig, hos dig, på dig, brevid dig, över dig, under dig, Du är som en underbar ängel som har kommit till jorden bara för min skull, jag kan inte förstå hur mycket jag tycker om dig. Jag vill inte vara utan dig, jag tänker inte vara utan dig, jag tänker aldrig lämna dig, jag tänker aldrig glömma dig!

det jag vill säga är att jag återigen älskar dig, och jag vill att du ska veta att du inte bara är min pojkvän du är också min bästa vän, du ställer alltid upp, du finns alltid där när det behövs, du stöttar mig när det behövs. Du är en helt fantastik människa.

Du är och kommer alltid vara min bästa vän i all evighet, vad som än händer. Det känns så förbannat rätt allt tillsammans mellan oss. Du är den rätta killen i mitt liv, dig ska jag älska, leva, uppleva, äventyra med tills (ja vet inte vad, men länge) Ingen kommer nog kunna skilja vår kärlek för varandra. Min kärlek för dig kommer leva vidare i oändlighet.








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback