8 månader. 2010-04-01

8 Månader idag

 

Du är den enda för mig.

Det är bara dig jag vill ha.

Du gör mig oerhört lycklig.

Du anar inte vad du betyder för mig.

Du är det finaste och underbaraste jag har.

Det går upp och ner. Vissa dagar som en berg- och dalbana.

Känslorna besegrarar alltid mellan oss, därför tänker jag aldrig ge upp.

 

Tack för att du finns, du är det vackraste jag vet.

Vet inte vart jag skulle ta vägen utan dig.

Tiden har gått oerhört fort, men jag känner fortfarande pirret i magen och

hur kär jag egentligen är varenda gång vi ses och tänker på dig.

 

Jag älskar dig, 8 månader tillsammans nu ♥

 

 

Vi har delat många fina minnen tillsammans. Här försöker han fjäska för mig för att få en puss, men han fick de endast om jag fick se vad han skrev i smset som han skulles skicka till någon på bilden till höger. Hihi

 

Vi kan även vara väldigt fula och göra oss till som det ser ut på bilderna här ovanför. Undrar om jag leker hund eller vad det är med mig eller är jag förväntansfull över att han sedan kittlar på mig till höger?

 

Vi slutar alltid som vänner iallafall trotts att jag tjuvkikar på hans sms och efter all kittlandes. Men blev sedan tvingad till en puss, man ser verkligen hur jag drar bort endast munnen på bilden till höger men han fortsätter kämpa eftersom han lindat in sitt finger i mitt luvsnöre till tröjan.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback