5 månader idag. 2010-01-01

5 månader idag med min älskling ♥

Jag älskar dig och du betyder mycket för mig. Du tog mitt hjärta med storm och jag vill aldrig ha tillbaka de igen. Du är en person som betyder otroligt mycket för mig en person som är helt underbar och som jag gjort så mycket gott till.. Det finns ingen annan människa som jag kännt mig så trygg och avslappnad med. Det är bara du, och kommer bara vara du, kommer inte finns någon mer perfekt kille för mig, du lyser upp mitt liv helt och hållet! Jag är så glad och lycklig när jag är med dig och det är en otrolig känsla jag har och får varje gång vi är i närheten av varandra, pussar och kramar varandra, jag vill aldrig att detta ska ta slut, för jag tycker du är sjukt underbar och en helt fantastisk fin person till mig. Det kommer aldrig finnas någon bättre för mig. Eftersom jag anser att du är helt perfekt för mig så har jag aldrig någonsin känt för någon annan människa. Du betyder otroligt mycket för mig och kommer förmodligen alltid att göra, för jag kommer aldrig glömma allt jag gjort för dig och vilken fin person du har blivit.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback