Regning morgon i lilla Bålsta.

Godmorgon. Jag är vaken sen ett tag tillbaka. Ska nog snart inta lite frukost innan dagens träningspass med mamma. Igår mjukade vi upp med en timmes väldigt rasktempo. Förutom att gå en timme varje dag försöker hon även få mig att börja lyfta skrot! Hallå, jag kommer bli en biff snart, gäller bara att äta rätt också.

Igår blev det en trevlig kväll, hade lägenheten för mig själv då mamma ville gå iväg och umgås med en vän till henne på  kvällen samt över natten. Därför beslöt jag mig för att bjuda hem ett välkänt ansikte hit till mig. Vi hade riktigt trevligt och satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Förvånad blev jag att vi fortfarande kunde prata, skoja och skratta efter så länge. Vi har nämligen inte träffats på något år. Det är även riktigt typiskt att när man träffar en sån här person så plingar alltid min telefon, vi kom fram till att det blev 6 samtal underloppet om tre timmar.

Nu ska jag ta min träningsvärk och bädda sängen. SOM jag har längtat efter att sova i en riktig säng vilket jag inte gjort sedan i april.



Madde

HÄrligt med att få sova :-D

2010-08-02 | 19:31:12 | http://www.saramadeleine.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback