Packningen är klar..

Visserligen har jag gjort allt själv här, men men..... Imorgon bär det av att hämta den stora släppvagnen på Statoil och sedan en sväng förbi Barbarby och sedan Veddesta. Sedan är vi på gång!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu är det inte långt kvar, på måndag kl 13 tycker jag ni alla ska tänka på mig, för då får vi nycklarna till huset och vi ska försöka få in alla möbler redan under dagen/kvällen! Ska bli otroligt skönt! Bara höra av sig, den som vill göra mig sällskap för jag är själv i huset tisdag-fredag eftersom pappan jobbar och brosan börjar plugget igen.

Det måste betyda att jag kan styra mycket själv hur jag vill ha det. Hihi


mie

Du har en inbjudan på mailen ;)

2010-08-15 | 20:25:58 | http://floorballkeeper.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback