Höst på ingång???

Va det är skönt att bara vakna upp, trots att natten bjudit på bara några få timmars sömn. Men jag är trots allt uppe med tuppen och ska nog sätta mig och dagdrömma lite om vad som händer om 8 timmar, jag känner mig nervös, glad, lycka. Det känns som att jag har blivit kär i ett hus som jag endast varit i en ENDA gång. Där ska jag bo om en vecka!!!!!!!!!!!!! =) =) =) =) Jag längtar verkligen till ett hus, med riktigt kök, riktig toalett, egen disk- och tvättmaskin och framför allt en egen RIKTIGT säng! Denna vår då vi bott på campingen i en husvagn har varit redan "döden" för mig. Jag gillar inte stället pga hur jag blivit behandlad där, jag gillar inte vissa människor som bara ignorerar, jag gillar inte hur det sköts, jag gillar inte det mesta. Ska bli otroligt skönt att komma därifrån och aldrig sätta sin fot där igen. Det är vad jag känner just nu. Jag har varit därifrån nu ganska länge och jag kan verkligen känna ett stort lugn inom mig nu, för jag gick som på nålar där ute. Just nu håller jag på att förberda mig för att åka dit under veckan nu som kommer för att packa ihop allting som ska till huset, jag har bestämt att ALLT och ALLA mina tillhörigheter flyttas först och direkt bort från husvagnen!

Många kanske tycker jag är larvig, men jag tror INGEN förstår känslan jag har inom mig när jag är där, jag klarar det inte längre. Jag har verkligen fått nog! Varför plåga sig i onödan när man kan välja att flytta rumpan därifrån till någon annana stans.. Hoppas bara ingen förstör det för mig!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback