Glad och lycklig är vad jag är.

På dagens schema. Barkarby-Veddesta-Kallhäll-Bålsta. NU är släppet fullproppat med MINA saker och allt annat som ska inta sina positioner i det nya huset. Ser ni mig? Det är jag som är ljushuvudet med den stora Tv:n.

Just nu sitter jag bara och väntar ut tiden. Vill ha morgondagen NU nu nu nu NU!!!!!!!!!!!

Om precis ett dygn är jag i mitt egna hus, i mitt egna rum, förhoppningsvis i min egna säng. Jag tror ingen förstår hur glad och lycklig jag är. Imorgon bor jag på en NY adress och inom kort har jag dessutom nytt nummer. (varför nytt nummer kan vi ta en annan gång)

Jag tycker synd om alla som träffar på mig imorgon, för jag kommer inte kunna duscha imorgon bitti för alla mina kläder och underkläder ligger längst inne i släpvagnen. Hihi. Raggardusch imorgon bara! ;)



mie

Nu är jag glad för din skull :)

Jo jag tror verkligen att jag förstår hur lycklig du är idag.....jag har ju själv en gång i tiden lämnat den där campingen bakom mig och jag njuter fortfarande utav känslan :)

Hoppas allt blir så bra som du tänkt dig nu.

Kram

2010-08-16 | 06:27:02 | http://floorballkeeper.blogspot.com
Madde

KUL :D

2010-08-16 | 21:45:07 | http://www.saramadeleine.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback