Fundersam.

det här är aldrig lätt att handskas med. Känner ett enormt stort svek inom mig. Jag hade aldrig någonsin trott att dessa människor någonsin ens kunde ha ett sånt här sjukligt beteende, speciellt inte när det påstår att det är "så vuxna". Jag vet dessutom att de berörda personerna läser min blogg. Jag har inga som helst problem med dig, er, familjen, släkten eller allt vad de nu är som är involverat i ert liv. Men jag är sjukt besviken på detta beteende och stora svek! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, vara vän eller ovän, ogilla eller gilla, prata eller ignorera?

Har stött på många falskheter de senaste dagarna och det är också väldigt tråkigt, inte för att jag har någon som helst lust att bry mig längre. Men att bara på så kort varsel vända sig totalt. Det är sjukt! Många konstigheter händer nu på kortvarsel.

Jag vill inte hänga ut någon, men jag blir bara så oerhört irriterad. Speciellt när man får höra att man inte får prata med mig eller blandar in mig i saker jag inte alls har något med att göra. 

Nu ska jag till tandläkaren. Skriver mer när jag har tid.



Mie

Bry dig inte så mycket om vad andra gör, tycker eller tänker!

Gör som du känner är rätt i magen för då mår du bäst och det är ditt eget största ansvar. Låt andra ta hand om sin egen skit så kan du bry dig om dig själv. De som beter och uppför sig så behöver bara någon annan att projicera ut skiten på. Se till att det inte är dig de använder.

KRAM

2010-08-24 | 06:27:34 | http://floorballkeeper.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback