Fredag, lööördag, sööndag

Gårdagen blev det fredagsmys med massor av godis, chips, läsk, ljus, musik, spel tillsammans med trevligt sällskap till mig och mina småsyskon ute på altanen tills sent i natten. Skönt att mina syskon funkar med mitt umgänge. Såna dagar är alltid sköna att ha.

Snart beger jag mig till grannlänet, där Ikea ska besökas bland annat. Sedan får vi se vart nosen styr. Ikväll blir det antagligen något uteställe här i närheten. Det är väll hur min dag ser ut.

Jag tror det är dags att börja "solla" bort människor eller vad säger ni? För jag har fått veta att man inte skriver, ringer eller pratar med mig bara för att alla andra människa inte ska märka de, eller att man är rädd för att vissa att man pratar med mig för att en tredje person kan bli sur då... Hur töntigt låter det inte egentligen och vissa människor ska kalla sig för "vuxna människor" börjar tveka på det.


Madde

HA så kul på ikea :D

2010-08-07 | 12:42:13 | http://www.saramadeleine.se
mie

Haha...tänk att det finns såna människor!

Jag tänker inte sluta prata med dig oavsett vem du umgås med i övrigt.

Vår rellation är vår och alla andra rellationer mellan dig och andra är era. =)

KRAM

2010-08-08 | 08:46:16 | http://floorballkeeper.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback