Erkännande.

Jag är en människa som man älskar att hata, älskar att reta sig på, älskar att hitta fel på. Jag är alltid på gott humör och har för det mesta alltid något positivt att säga samt skrattar för det mesta jämt. Varje morgon vaknar jag och säger till mig själv: Idag har jag två val! Välja att vara på gott humör eller välja att vara på dåligt humör. Jag väljer alltid att vara på gott humör för det är då man mår som bäst. Men varje gång det sker någonting dåligt. kan jag välja att vara ett offer eller dra lärdom av detta. Därför har jag börjat dra lärdom av detta för att förstå och inse tills nästa gång!

Varje gång någon kommer och klagar hos mig kan jag välja att acceptera deras anklagelser eller så kan jag välja att peka på de positiva sidorna i livet. Jag väljer självklart de positiva sidorna i livet.

När man tar bort allt runt omkring sig är varje situation ett val, där jag själv väljer hur och på vilket sätt jag reagerar!

Jag väljer hur folk ska påverka mitt humör.
Det är jag som väljer om jag vill vara på bra eller dåligt humör.
Det är och kommer alltid vara mitt val hur jag lever mitt liv.

Har fått in i mitt huvud att inställningen till saker och ting är trots allt, allt!

Man kan därför säga att dagen IDAG är den morgondag som man bekymrade sig för igår..

VÄLKOMMEN DEN NYA OCH TÄNKANDE inte en dag försent antar jag att många tycker nu!


mie

Bra tjejen!

Bra!

Håll i det här så ska du se att livet har en mycket ljusare och roligare sida att erbjuda dig :)

Finns ingen "gilla"-knapp så det får bli min reaktion för dagen =)

2010-08-08 | 15:20:29 | http://floorballkeeper.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback