Bristningsgränsen.......

..Känns det som att vissa männsikor börjar dra mig till och det var länge sedan jag var där! Men jag håller på att bli tokig på alla frågor, alla kommentarer, alla påhopp, många och allt bara stör mig känns det som. NEJ jag gillar absolut inte Bresse.... JA jag är ljushårig och inte lätt att känna igen, NEJ jag har inget "förhållande" för hur frisk i huvudet vore man om man hoppade på ett nytt förhållande med sån kort varsel? Jag struntar fullständigt i att jag får höra att man kan se det mellan raderna, men hallå mellan raderna är det ett mellanrum inget annat, jag är helt enkelt inte intresserad, NEJ jag är inte intresserad av alla fula sms och samtal från deseprata idioter. och JA jag känner mig riktigt otroligt utnyttjad. Listan kan göras lång, men låter vissa saker vara oskrivna för då blir det antagligen lugnast runt omkring mig för alla människor tolkar mig fel....

Idag är det Torsdag.................Solen skiner, jag ska ute och sola idag. Senare på eftermiddagen blir det träning..... Oj måste väcka upp lill tjejen som ska till skolan om 45 minuter, hoppas om en kvart kommer pappan och hämtar henne!


PHOTOS BY NATALIA.

Hoppas du får en fin dag :)

2010-08-05 | 11:13:29 | http://nataliasoder.blogg.se/
nathalie basurto

va bra :D hoppas du haft en bra vecka

2010-08-06 | 14:50:51 | http://nathaliefotograf.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback