Avrundning utav veckan.

Fasade för denna dag redan igår kväll. Men den är lugn just nu men det kanske är för att alla flytt fältet och sover över på andra ställen? Får se morgondagen imorgon! Jag kan inte säga att jag har haft en tipp topp vecka hemma i det nya huset med personerna som bor här men om man bortser från det har det varit helt okej, men tråkig då jag inte alls har psyket att bara gå innan för dessa väggar utan att göra något. Jag måste hitta jobb snarast och fly från fågelboet om jag ska kunna nå mitt mål som jag satt. Dock har jag redan idag sökt 9 olika jobb och i bostadskön står jag nästan i toppen utav listan. Nu är det bara kämpa.

Sen händer det något i mars också som jag ska försöka mig på, Får se hur det går =) en sak som jag absolut inte gillar men det är nog på tiden att komma över gammalt grovel???!

Just nu sitter jag och väntar på att första lagret utav min målade vägg ska torka. Jag är verkligen en impuls människa som kan hitta på det mest märkligaste när man absolut inte har något att göra. Dagens sysselsättning blev alltså målning. Kanske blir en bild på detta imorgon?

Jag är omringad av världens bästa människor äldra som unga som små =)))



Josefin

Det blir roligt i mars! Då blir det partyyy! :D :P

2010-08-29 | 19:43:43 | http://josefinjansson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback