- (minus) Söndag

det här går inte, vi spolar över denna dag. Jag känner mig som en levande död människa! =)) Igår hade vi som sagt kräftskiva, inte för att jag äter skaldjur för fem öre. Men jag var med och snapsade med Micke och Freddi eftersom jag var så seg i starten och den hamnade innanför tröjan dessutom. Började fundera på om jag hade hål i läppen? Gårdagen bjöd på mycket trevligt sällskap ändå in på småtimmarna, vi satt nog uppe tills det blev ljust ute igen, cirka halv fem på morgonen, blev väckt halv elva!!!!!!!!!!!!!!!? Jag blev skit förbannad, för det värsta jag vet är att bli väckt speciellt när någon bara står och dunkar, dunkar, dunkar och aldrig ger sig.

Blir väckt på morgonen = dåligt morgonhumör resten av dagen.

När jag kom hem blev det tjafs eller vad det nu var. Sedan fick jag skjuts ner till mamma utav bästaste T! Här nere åt vi middag tillsammans med mormor och morbror eftersom min mamma fyllde hela 36 år idag, när ska hon bli gammal egentligen? Känns som jag kommer hinna fylla 50 år!!!! =))

Undra vad jag ska göra nu? Lägga mig antar jag, fast först ska jag flörta ihop ett samtal OCH vänta på att få ett sms eller samtal från en person.  Jag är såå nyfiken så att jag spricker. Det är en sak som gör en människa glad gånger tre, en väl planerad sak... Hmm det är det ända jag fått veta. Ska bli spännande att få veta vad det är.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback